با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

از مهندس «مهدی رحمانیان» به عنوان پژوهشگر برتر جوان جهاد دانشگاهی تقدیر و تشکر شد

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵ کد : ۳۹۷۴۵ آخرین اخبار
پنجمین دوره برنامه معرفی و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر جهاددانشگاهی با تجلیل از ۲۸ پژوهشگر و فناور برتر این نهاد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پنجمین دوره برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تجلیل از 28 پژوهشگر و فناور برتر این نهاد 7 دی ماه در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

 

در این دوره در 8 بخش که شامل پژوهشگران برتر، پژوهشگران جوان برتر، گروه‌های پژوهشی برتر، مراکز خدمات تخصصی برتر، نشریات علمی برتر، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برتر، طرح‌های پژوهشی و فناورانه برتر و واحدهای در حال توسعه است، برترین‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از مهندس «مهدی رحمانیان»، به عنوان پژوهشگر جوان تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی تا 9 دی‌ماه به صورت تخصصی برای مدیران و متخصصان در تهران، مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برپا است.

 


نظر شما :