کنفرانس مجازی «مروری بر تازه های مرحله بندی آگزیلا در سرطان پستان» برگزار می شود

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۸ کد : ۴۳۰۵۳ آخرین اخبار آموزش اخبار علمی
کنفرانس مجازی «مروری بر تازه های مرحله بندی آگزیلا در سرطان پستان» برگزار می شود

کنفرانس مجازی «مروری بر تازه های مرحله بندی آگزیلا در سرطان پستان» بعد از ظهر سه شنبه 30 فروردین ماه به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر آسیه الفت بخش، معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده سرطان معتمد و دبیر علمی این وبینار با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد:  بررسی وضعیت غدد لنفاوی زیر بغل (آگزیلا) از نظر درگیری با سلولهای سرطانی، مهمترین عامل تعیین کننده مرحله بیماری در سرطان پستان است. یکی از عوارض جراحی سرطان پستان و دستکاری زیر بغل، ورم لنفاوی است که محدودیت حرکتی و بدشکلی ظاهری برای بیمار ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش روزافزون موارد بروز سرطان پستان، به کمک درمانهای سیستمیک و هدفمند نوین، جراحی پستان و زیربغل به سمت تهاجم کمتر و در نتیجه نقص ظاهری کمتر و کیفیت زندگی بهتر پیش می رود.  با توجه به بروزرسانی و تغییرات سریع در زمینه این درمانها، هدف این برنامه ارائه آخرین اطلاعات تخصصی در زمینه مرحله بندی زیربغل به پزشکان مرتبط می باشد.


گفتنی است علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این کنفرانس که دارای امتیاز بازآموزی برای رشته های پرتو درمانی، جراحی عمومی، رادیولوژی، آسیب شناسی و خون و سرطان بالغین است به سامانه آموزش مداوم پزشکی به نشانی https://tehran.ircme.ir/App_Web/(Guest)/Plan/Details.aspx?CenterID=18&PlanID=178816 مراجعه کنند.

کلید واژه ها: دکتر آسیه الفت بخش سرطان سرطان پستان پستان پژوهشکده سرطان معتمد آگزیلا


نظر شما :