فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشکده سرطان معتمد در اسکوپوس نمایه شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۵ کد : ۳۳۵۰۵ آخرین اخبار
فصلنامه علمی پژوهشی بیماری های پستان ایران (Iranian Journal of Breast Disease) متعلق به پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به آدرس؛ www.ijbd.ir موفق گردید در یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی علمی جهان، اسکوپوس (scopus) نمایه گردد.


به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد؛  دکتر کیوان مجیدزاده مدیر مسئول فصلنامه علمی پژوهشی بیماری های پستان با اشاره به اینکه؛ اسکوپوس یکی از بزرگ ترین پایگاه های اطلاعاتی علمی جهان است، گفت:  از جمله مزیت های نمایه شدن فصلنامه ی بیماری های پستان در پایگاه اسکوپوس، دسترسی وسیع محققان دنیا به تمامی مقالات و بخصوص خلاصه مقالات این فصلنامه است که به زبان انگلیسی و بسیار جامع تنظیم می شوند.
وی ادامه داد: این خصوصیت، امکان استناد به مقالات منتشر شده در این فصلنامه ی تخصصی را افزایش داده و امکان مشارکت دانش بین محققان مرتبط را در سطح بین المللی فراهم می آورد که خود زمینه ساز ارتقای دانش کشور در زمینه ی تخصصی «بیماری های پستان» خواهد شد.
دکتر مجیدزاده رییس پژوهشکده معتمد در ادامه افزود: با توجه به اینکه چاپ مقاله در مجله اسکوپوس در بازه زمانی کوتاه تر و همچنین با هزینه کمتری نسبت به سایر مجلات انجام می شود؛ فرصت بسیار مناسبی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان تمامی رشته های مرتبط فراهم می آورد تا جدیدترین یافته های تحقیقاتی حاصل از پروژه ها یا پایان نامه های دانشجویی را در کوتاه ترین زمان ممکن با محققان سایر کشورها به اشتراک گذارند.
گفتنی است؛ فصلنامه علمی پژوهشی بیماری های پستان پژوهشکده سرطان معتمد در حال حاضر در پایگاه های متعدد علمی از جمله علوم جهان اسلام (ISC)  پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) بانک اطلاعات نشریات کشور (magiran) و پایگاه سیویلیکا  (CIVILICA)نیز نمایه می شود.
 «فصلنامه ی بیماری های پستان ایران» در کلیه ی رشته های علوم بالینی مرتبط، علوم پایه (اپیدمیولوژی و آمار زیستی، ژنتیک، انفورماتیک پزشکی، اخلاق پزشکی،...)، مهندسی و علوم اجتماعی پذیرای مقالات ارزشمند محققان می باشد. حوزه های فعالیت این فصلنامه در کلیه ی زمینه های پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری های پستان بوده و تمرکز و اولویت اصلی با مقالات کاربردی در حوزه های مذکور است.
امیدواریم با تداوم و تقویت همراهی و همکاری علمی محققان، شاهد ارتقای روزافزون جایگاه این فصلنامه ی تخصصی در مجامع علمی دنیا باشیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مقاله خود می توانید با به آدرس  www.ijbd.ir و تلفن  ۰۲۱ ۸۸۸۸۶۹۶۲ تماس حاصل نمایید.

 


نظر شما :