​ویژگی چند وجهی بودن درفعالیت های همزمان پژوهش و درمان پژوهشکده سرطان معتمد بسیار ارزشمند است

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۹ کد : ۳۳۵۱۹ آخرین اخبار
دکتر رسول دیناروند در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد: ویژگی چند وجهی بودن و حضور متخصصین از رشته های مختلف علوم پایه، مهندسی و بالینی درفعالیت های همزمان پژوهشی و درمانی پژوهشکده سرطان معتمد بسیار منحصر به فرد وارزشمند است.

رئیس مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد که روز 18 آبان ماه انجام شد؛ ویژگی چند وجهی بودن در انجام فعالیت های پژوهشی و درمانی در پژوهشکده سرطان معتمد را که هنوز در بسیاری از مراکز معتبر به چشم نمی خورد ارزشمند برشمرد و شایسته ی تقدیر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، دکتر دیناروند همچنین اقدامات آموزش عمومی و ارتباط مناسب با آحاد جامعه و مردم را در 

بحث اطلاع رسانی و پیشگیری از سرطان ستود و ادامه داد: علی الظاهر این اقدامات در کارنامه ی فعالیت های یک مجموعه ی پژوهشی درج نمی شود ولیکن اقدامات این چنینی بسیار جالب و ارزشمند است.
وی همچنین وجود ترکیب نیروهای متخصص در حوزه های تخصصی پزشکی، مهندسی و علوم پایه در این مرکز بی نظیر خواند و افزود: ترکیب نیروهای حرفه ای چند تخصصی و تمرکز بر یک موضوع که کمتر در سایر مراکز پژوهشی و درمانی دیده می شود، نشان از نقطه ی قوت و توانمندی این پژوهشکده است که می توان آینده ای روشن و درخشان را در حوزه ی سرطان رقم بزند.
دکتر کیوان مجیدزاده رییس پژوهشکده سرطان معتمد در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف این پژوهشکده گفت: فعالیت های اخیر پژوهشکده سرطان معتمد در حوزه ی درمان، پژوهش و آموزش نشان از نگاه مالتی دیسیپلینری( چند تخصصی ) این مرکز دارد که در این راستا طی سال های اخیر باعث شده، متخصصان، دانشمندان و محققین و نخبگان ارزشمندی به این مجموعه ملحق شوند.
وی در ادامه، بحث پزشکی شخص محور را از عمده فعالیت های سال های اخیر و اهداف پیش روی پژوهشکده عنوان کرد و افزود: سالهاست که پژوهشکده با انجام تست های ژنتیک و بررسی های ژنتیکی فعالیت های بسیاری را در زمینه  پیشگیری از سرطان انجام داده و اکنون زیر ساخت های ایمنوسل تراپی برای انجام فعالیت های پرسنالایزد مدیسین مهیاست و در دست اقدام و اجرا گمی باشد.
دکتر رامین صرامی معاون پژوهش فناوری و خدمات تخصصی نیز با تاکید بر فعالیت های پژوهشی و درمانی در کنار یکدیگر در این پژوهشکده تصریح کرد: آرایش فعالیت های پژوهشی معتمد به صورت مالتی دیسیپلینری، فناورانه، محصول محور و درخدمت درمان به بیماران است.
وی با اعلام خبر راه اندازی نخستین مرکز نوآور سرطان در جهاددانشگاهی طی هفته های آتی، افزود: استفاده از نیروهای متخصص جوان و علاقمند و بهره مندی از نخبگان برتر کشور همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی برای ایجاد و راه اندازی مراکز خدمات تخصصی، از برنامه هایی است که درحال انجام و شکل گیری در این مجموعه بوده و ان شاالله اخبار مسرت بخش آن بزودی منتشر می گردد.

 


نظر شما :