هفته پژوهش

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶ کد : ۳۴۱۷۵ آخرین اخبار
در ویژه برنامه هفته پژوهش در پژوهشکده معتمد مطرح شد؛ "کار فناورانه باید در جهت تامین نیازهای کشور و تولید محصول باشد"

رییس پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی در جمع پژوهشگران معتمد با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما در این مرکز علمی تامین نیازهای کشور با انجام کارهای فناورانه است؛ تاکیدکرد: فعالیت های علمی ما باید در جهت تامین نیازهای کشور و با سرعت و پشتکار تحسین برانگیز و هدف تولید محصول، انجام شود.
به گزارش روابط عمومی از ویژه برنامه هفته پژوهش که صبح امروز در پژوهشکده معتمد برگزار گردید؛ دکتر کیوان مجیدزاده توسعه ایده های محصول محور با همکاری چندجانبه دپارتمان های پژوهشی در میان مدت از مهمترین استراتژهای این مرکز عنوان کرد.
وی در ادامه وجود فرهنگ سازمانی را در پژوهشکده معتمد از مهمترین پتانسیل های ایجاد شده در این مرکز برشمرد که منجر به جذب نیروهای خبره و مجموعه ای توانمند گردیده و سایر پتانسیل های به وجود آمده را حاصل این فکر و طراحی های اندیشمندانه دانست.
دکتر مجیدزاده در ادامه افزود: همکاری تنگاتنگ پژوهش و فعالیت های بالینی در جهت خدمت به بیماران و رفع نیازهای واقعی کشور در این زمینه، که در معدود مراکز علمی دنیا می توان آن را دید؛ پتانسیل ویژه ی است که جایگاه شکوفایی بالایی را در پژوهشکده داراست.
در این برنامه که با گزارش عملکرد سالانه معاونت پژوهشی همراه بود، برنامه های ویژه ای از جمله سخنرانی سریع علمی توسط دانشجویان و پژوهشگران برگزار گردید.

 


نظر شما :