حضور پژوهشکده معتمد درگردهمایی بنیاد پارسا با خیرین مدرسه ساز

۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱ کد : ۳۴۱۸۴ آخرین اخبار

پژوهشکده معتمد – مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاددانشگاهی - در گردهمایی بنیاد پارسا که صبح امروز 30 آبان ماه با حضور خیرین مدرسه ساز و بانوان ورزشکار پارک ملت برگزار گردید، شرکت و ضمن اطلاع رسانی از فعالیت های این مجموعه، مشارکت بانوان فعال اجتماعی را در آموزش همگانی سرطان پستان خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، دکتر مجیدزاده رییس پژوهشکده، ضمن ارائه نکات کلیدی در نحوه پیشگیری و آگاهی عمومی مردم نسبت به شناسایی سرطان پستان، عزم همگانی نسبت به انتقال زبان به زبان و انتشار آموزش در جهت اصلاح ساختار زندگی افراد را با هدف پیشگیری از بروز بیش از 50 درصد سرطان ها خواستار شد.
وی همچنین در بخشی از برنامه با اشاره به اهمیت شناسایی زودهنگام سرطان های توارثی در خانواده ها به منظورجلوگیری از بروز این بیماری و پیامدهای ناشی از آن در جامعه که بخصوص بر بانوان با نقش کلیدی همسر و مادر در خانواده تحمیل می شود، تاکید ورزید.
لازم به ذکر است این بخش از برنامه با استقبال حاضرین و سوال و جواب آنان مواجه گردید.
در ادامه برنامه زرگر مدیرعامل بنیاد پارسا با تشریح فعالیت های این بنیاد در حمایت بیماران و اقدامات پژوهشی و تجهیز مراکز درمانی فعال در حوزه سرطان، از اعلام حمایت های مردمی و خیرخواهانه در این زمینه استقبال کرده و بنیاد را آماده دریافت حمایت های مردمی و نهادهای دولتی و خصوصی دانست.
گفتنی است در پایان این گردهمایی تیم حمایتی متشکل 10 تن از خیرین حاضر برای هماهنگی با فعالیت های بنیاد تشکیل گردید.

 

 


نظر شما :