بازدید وزیر کشور و جمعی از مسوولان از طرح غربالگری پژوهشکده سرطان معتمد در اردوی جهادی اسلامشهر

۳۰ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۳ کد : ۵۹۸۶۴ آخرین اخبار
احمد وحیدی، وزیر کشور، محسن رضایی، رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دکتر آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور، صبح امروز از طرح غربالگری سرطان‌های شایع بانوان که در قالب اردوی جهادی خدماتی، درمانی توسط متخصصان پژوهشکده سرطان معتمد در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار شد بازدید کردند.
بازدید وزیر کشور و جمعی از مسوولان از طرح غربالگری پژوهشکده سرطان معتمد در اردوی جهادی اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در این اردوی جهادی که در درمانگاه امام سجاد (ع) شهرک واوان برگزار شد علاوه بر غربالگری سرطان، خدمات پزشکی دیگری توسط متخصصان و کادر پزشکی در قالب گروههای جهادی به افراد نیازمند ارائه شد.

دکتر صرامی فروشانی، رییس پژوهشکده سرطان معتمد در جریان بازدید وزیر کشور، دکتر رضایی، دکتر آقامحمدی و دیگر مسوولان گزارشی از اقدامات جهادی و ترویجی پژوهشکده در غربالگری رایگان سرطانهای شایع بانوان که از سال گذشته در شهرستان ‌های محروم استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کردستان انجام شده ارایه داد‌.

وی خاطرنشان کرد: پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با حضور متخصص جراح پستان، رادیولوژیست، متخصص زنان و کارشناسان مامایی علاوه بر معاینه بیماران و انجام سونوگرافی و ماموگرافی پستان، بانوان منطقه را از نظر سرطان‌های شایع زنان بررسی می‌کنند و با تمهیدات پیش‌بینی‌شده، بیماران شناسایی‌شده در این طرح که نیاز به عمل‌ جراحی و دریافت خدمات درمانی بیشتر دارند، به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران اعزام و به صورت رایگان درمان می‌شوند.

 

 

دکتر رضایی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد بر توسعه مشارکت‌های مردمی جهت اصلاح امور زیربنایی و محرومیت زدایی تاکید کرد.

دکتر آقامحمدی هم با اشاره به اهمیت حرکتهای جهادی در حوزه های مختلف از مشارکت فعال و فعالیتهای گسترده پژوهشکده در این زمینه تقدیر کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران، شریفیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستان اسلامشهر نیز روز جمعه با حضور در شهرک واوان از این اردوی جهادی بازدید کردند.


نظر شما :