تقدیر وزیر کشور از پژوهشکده سرطان معتمد و جهادگران فعال در اردوی خدماتی درمانی اسلامشهر

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۵۹۸۸۲ آخرین اخبار
وزیر کشور در بازدید از اردوی جهادی و طرح غربالگری سرطان‌های شایع بانوان در شهرک واوان اسلامشهر از مشارکت فعال پژوهشکده سرطان معتمد و دیگر گروه های جهادی در این حرکت تقدیر کرد.
تقدیر وزیر کشور از پژوهشکده سرطان معتمد و جهادگران فعال در اردوی خدماتی درمانی اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، احمد وحیدی که در معیت معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، شریفیان، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسلامشهر از بخش های مختلف اردوی جهادی اسلامشه در درمانگاه امام سجاد واوان بازدید می کرد اظهار داشت:

این کار آثار فردی و اجتماعی و فرهنگی زیادی داشته و برای انسانها بسیار سازندگی دارد. شاید افرادی باشند که ارزش این قبیل حرکتهای جهادی را درک نکنند و حرفهایی بزنند که شما را ناامید کنند که علت آن این است که خودشان با مردم و رفع نیازهای واقعی آنها درگیر نشده اند. وی در عین حال از توسعه و ارتقای روزافزون این قبیل حرکتهای جهادی ارزشمند در کشور ابراز خرسندی کرد و روند موجود را نشان دهنده اثربخشی و ماندگاری این قبیل حرکتها عنوان کرد.

وزیر کشور با اشاره به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ایجاد جریانات اجتماعی، این قبیل حرکتهای آتش به اختیار در ارائه خدمات اجتماعی را نشان دهنده بلوغ اجتماعی نهادهای مشارکت کننده در این حرکت‌ها عنوان کرد.

دکتر صرامی فروشانی، رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی هم در جریان بازدید سردار وحیدی، وزیر کشور و هیات همراه و همچنین دکتر محسن رضایی، رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دکتر آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور با اشاره به رویکرد محوری جهاد دانشگاهی و تاکید ویژه رییس جهاد دانشگاهی به کمک رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار جامعه، گزارش جامعی از اقدامات جهادی و ترویجی پژوهشکده در غربالگری رایگان سرطانهای شایع بانوان که پیش از این در شهرستانهای محروم هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کردستان نیز اجرا شده ارایه داد.


نظر شما :