حضور و خدمت رسانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی در نماز جمعه این هفته تهران

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۸ کد : ۶۱۱۹۸ آخرین اخبار
جهادگران پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی همزمان با ایام گرامیداشت سالگرد جهاد دانشگاهی، روز جمعه با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برنامه هایی را در راستای ترویج اصول پیشگیری سرطان های شایع بانوان اجرا کردند.
حضور و خدمت رسانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی در نماز جمعه این هفته تهران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، این پژوهشکده به منظور کمک به پیشگیری و تشخیص زودرس سرطانهای شایع بانوان خصوصا سرطان پستان که عامل اصلی مرگ و میر در اثر سرطان در بانوان به شمار می آید، پویش ها و طرح های غربالگری و اطلاع رسانی رایگان را با اولویت مناطق محروم برگزار می کند.

با توجه به تاکیدات رییس جهاد دانشگاهی بر حرکتهای جهادی در راستای محرومیت زدایی و ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به اقشار محروم خصوصا در مناطق کم برخوردار، پژوهشکده سرطان معتمد طی چند ماه اخیر نسبت به اجرای طرح های غربالگری رایگان در شهرستانهای اسلامشهر، بیجار، جاسک و کنارک اقدام کرده که با استقبال ده ها هزار تن از بانوان این مناطق مواجه شده است.

بیمارانی که طی این غربالگری‌ها در مناطق محروم شناسایی شدند به طور رایگان به کلینیک تخصصی پژوهشکده در تهران منتقل و خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

 

 


نظر شما :