بهره‌مندی از ظرفیت سربازان وظیفه نخبه در پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ کد : ۶۲۵۲۲ آخرین اخبار
تفاهم نامه همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با مرکز نخبگان و استعدادهای برتر ستاد کل نیروهای مسلح با هدف به‌کارگیری نخبگان وظیفه در برنامه‌های پژوهشی پیشرفته و پروژه‌های فناورانه این پژوهشکده منعقد شد.
بهره‌مندی از ظرفیت سربازان وظیفه نخبه در پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و تعالی کشور برپایه حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان جوان منعقد شده است و مقرر شد برای کیفیت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی، از توان نیروهای وظیفه نخبه و استعدادهای درخشان در انجام پروژه‌های راهبردی علمی و تحقیقاتی بهره‌‌برداری شود.

این تفاهم‌نامه آغاز همکاری‌های دوسویه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و مرکز نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه و نیز پژوهشگاه عالی دفاع ملی تحقیقات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح فرمانده کل قوا است.

پژوهشکده سرطان معتمد همواره در مسیر اهداف جهاددانشگاهی برای بهره‌‌‌برداری از ظرفیت‌های مناسب علمی و اجرایی به عنوان خواستگاه مناسب حضور جوانان نخبه و انقلابی گام بر‌می‌دارد و به موجب تاکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ استعداد نخبگان در حوزه‌های مختلف و مناسب در این خصوص، پذیرای جذب نخبگان بوده است.


نظر شما :