تجلیل از سربازان امریه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۸ کد : ۶۲۶۹۲ آخرین اخبار
جشن جناب سرباز با هدف گرامیداشت مقام و منزلت سربازان امریه در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی همزمان با هفته دفاع مقدس در تاریخ سوم مهرماه برگزار گردید.
تجلیل از سربازان امریه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر صرامی فروشانی رئیس پژوهشکده با توجه به اینکه این مجموعه از تعداد بالایی سرباز امریه متخصص نسبت به سایر سازمان ها در حوزه های مختلف تخصصی بهره مند است، تأکید کرد: پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی اعتقاد دارد، توانمندی و کارایی سربازان نخبه ی حاضر بسیار بالاست و این امر منجر می شود که ما در این مجموعه برای این عزیزان جایگاه ویژه ای را متصور  باشیم.

دکتر صرامی حضور امریه های متخصص در این مجموعه را پایگاهی برای رسیدن به مدارج بالاتر و فعالیت های بیشتر و بزرگتر دانست و افزود :

سیاست ما در این مجموعه این است که، پژوهشکده را پایگاهی برای رشد سربازان نخبه در نظر بگیریم تا در صورت موفقیت و کسب آورده ای علمی، بتوانیم با حفظ حضور آنان برای ارتقاء هر چه بیشتر رسالت های علمی و پژوهشی خود بهره مند شویم.

وی وجود سربازان را در سازمان های بزرگی از جمله جهاددانشگاهی، برکت و مایه ی افزون کارایی عنوان کرد و تصریح نمود: سربازان با دریافت حداقل حقوق بیشترین خدمت را ارائه می نمایند که این مسئله نیز نشان از پتانسیل موجود برای بکارگیری از تخصص این عزیزان محسوب می شود.

در ادامه این مراسم، ضمن گفت و گوی صمیمانه سربازان با رئیس پژوهشکده، لوح تقدیر و هدایای ویژه ای تقدیم آنان  گردید.

 


نظر شما :