جهاد دانشگاهی واحد ایلام پیشتاز اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزشی پویش سراسری معتمد

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۶۳۱۹۸ آخرین اخبار
به دنبال اعلام برگزاری برنامه‌های متنوع پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد همزمان با ماه جهانی اکتبر _ماه ارتقا آگاهی بانوان در زمینه سرطان پستان_ جهاد دانشگاهی واحد ایلام به عنوان پیشتاز اجرای این طرح در استان‌ها، فعالیت‌های آموزشی فرهنگی و تربیتی خود را آغاز نمود.
جهاد دانشگاهی واحد ایلام پیشتاز اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزشی پویش سراسری معتمد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر پاکمهر رئیس واحد ایلام و محمدی معاون پژوهشی این واحد با حضور در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی طی جلسه ای با ریاست پژوهشکده و مسئولان برگزاری پویش، ضمن اعلام آمادگی از اجرای این طرح، راه‌اندازی شبکه ملی پیشگیری و کنترل سرطان معتمد جهاد دانشگاهی را در این استان خواستار شدند.

دکتر رامین صرامی رئیس پژوهشکده معتمد نیز با ابراز خرسندی از اهمیت دادن به این مقوله، از سوی استان و رئیس جهاد دانشگاهی ایلام خاطرنشان کرد پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان مسئول اجرای شبکه ملی پیشگیری و کنترل سرطان در کشور و متولی اصلی برگزاری پویش سراسری معتمد در سراسر کشور، تمام توان خود را در حمایت از اجرای این طرح در استان به کار خواهد گرفت .

گفتنی است، مقرر است در طی همین ماه برنامه‌های آموزشی و معاینه رایگان توسط متخصصان معتمد در استان ایلام انجام شود که اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 


نظر شما :