اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزشی پویش سرطان معتمد در پارک لاله تهران، با استقبال پرشور مردم مواجه شد

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۶۳۲۰۱ آخرین اخبار
عصر روز گذشته سه‌شنبه هجدهم مهرماه همزمان با برگزاری نهمین روز از پویش سراسری سرطان معتمد اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزش‌های عمومی پیشگیری و مبارزه با سرطان در پارک لاله منطقه ۶ تهران با استقبال پرشور مردم مواجه شد.
اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزشی پویش سرطان معتمد در پارک لاله تهران، با استقبال پرشور مردم مواجه شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برنامه‌های ترویجی و فرهنگ‌سازی در جهت اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عموم جامعه به خصوص بانوان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش به شمار می‌آید که پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان متولی برگزاری آن تلاش دارد تا به صورت یکپارچه با همراه سازی تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها تحولی عظیم در این خصوص ایجاد نماید.

در این برنامه که روز گذشته با حضور جمع کثیری از مردم با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 6 در پارک لاله برگزار گردید، اهداف پویش و برنامه‌های آن توسط دبیر پویش تشریح و مباحث آموزش عمومی و شناخت سرطان و خود مراقبتی توسط کارشناس حوزه آموزش پزشکی ارائه شد که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود.

همچنین توزیع کتب و پمفلت های آموزشی در بین علاقمندان همراه با مشاوره مستقیم و پرسش و پاسخ رودررو با مراجعان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در پارک لاله بود.

گفتنی است، پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با برگزاری پنجمین پویش سراسری ماه اکتبر از تاریخ نهم مهرماه تا نهم آبان ماه برنامه‌های متنوعی را اجرا و در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌کند.

همچنین معاینه رایگان همه روزه در ساختمان شماره ۱ این پژوهشکده واقع در میدان ونک توسط متخصصان مجرب طی یک ماه انجام می‌شود که علاقمندان می‌توانند جهت اخذ نوبت با شماره تماس 88641398 تماس حاصل نمایند.

 


نظر شما :