از سوی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی برگزار شد:

آموزش اختصاصی آشنایی با سرطان های بانوان ویژه کارمندان وزارت امور خارجه

۰۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۶۳۸۵۶ آخرین اخبار
پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی با هدف ارتقاء آگاهی بانوان نسبت به شناخت و پیشگیری از سرطان، دوره های آموزش اختصاصی آشنایی با سرطان‌های شایع بانوان را ویژه کارمندان وزارت امور خارجه برگزار کرد.
آموزش اختصاصی آشنایی با سرطان های بانوان ویژه کارمندان وزارت امور خارجه

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد، در راستای برنامه‌های پویش سراسری سرطان معتمد با هدف آموزش عمومی ویژه بانوان کشور از سوی پژوهشکده و نظر به استقبال وزارت امور خارجه به منظور ارتقاء سطح دانش کارمندان این وزارتخانه، آموزش اختصاصی توسط متخصصان این مجموعه طی ۴ روز انجام شد.

در آموزش‌های ارائه شده، آشنایی با سرطان‌های شایع بانوان، نحوه خود مراقبتی و خودآزمایی، زندگی سالم و مراجعات به موقع جهت معاینه و غربالگری و همچنین، تشخیص صحیح و درمان موفق سرطان پستان و سرطان رحم و تخمدان به کارمندان این وزارتخانه آموزش داده شد.

گفتنی است؛ این پژوهشکده آمادگی دارد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان قطب درمان سرطان پستان در کشور و با هدف ارتقاء آگاهی و دانش همه بانوان در نقش کلیدی مادر، همسر و دختران آینده ساز مملکت با شعار -بانوی سالم، جامعه سالم_ آموزش‌های عمومی و اختصاصی را در سایر سازمان‌ها مراکز و ارگان‌ها برگزار نماید


نظر شما :