با غربالگری و معاینه رایگان بانوان در مناطق مختلف تهران

پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد به همت پژوهشکده سرطان معتمد برگزار می شود

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۶ کد : ۶۴۵۳۲ آخرین اخبار
پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد همزمان با آغاز ماه اکتبر (ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان پستان) در قالب برنامه‌های متنوع آموزشی، ترویجی و غربالگری از ۹ مهرماه تا ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد به همت پژوهشکده سرطان معتمد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، به منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص سرطان پستان و کمک به پیشگیری و تشخیص به موقع این بیماری، هر ساله هم‏زمان با ماه اکتبر - ماه جهانی ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان پستان- برنامه‏ های متنوع آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با هدف اطلاع رسانی به زنان و خانواده ها در خصوص این بیماری سراسر دنیا برگزار ‏شود.

پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به عنوان قطب درمان سرطان پستان در کشور که بیش از یک ربع قرن در زمینه پژوهش، آموزش، پیشگیری و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه تشخیص و درمان سرطان پستان فعالیت دارد، طی چهار سال گذشته با ابتکار عمل و برگزاری برنامه ‏های متنوع در سطح شهر و جلب حمایت سازمان‏ها و ارگان‏های مختلف و نهادهای دولتی و غیردولتی، توانسته است گام موثری در زمینه ارتقاء آگاهی بانوان در این خصوص بردارد.

پنجمین پویش سراسری سرطان معتمد با بهره گیری از ظرفیت عظیم شبکه گسترده جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی، سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی و تعدادی از شرکتهای دارویی و واحدهای تولیدی به مدت سه هفته برگزار می شود. محتوای آموزشی این پویش به شکل ساده و قابل فهم برای عموم جامعه توسط تیمی تخصصی، تولید و در قالب‌های مختلف از جمله برنامه‌های گفت وگو محور رادیو و تلویزیونی، پوستر،‌ موشن گرافیک، بیلبورد، پست‌های اینستاگرامی به مردم ارائه می‌شود.

همچنین برنامه هایی از جمله غربالگری رایگان بانوان، آموزش رایگان، انتشار کلیپ های علمی و آموزشی، برگزاری مجامع بزرگ مبارزه با سرطان پستان در پارک ها، گفت و گوی مستقیم با متخصصان بزرگ کشور، مصاحبه، خبر،گزارش، تیزر و ....، جشنواره بزرگ بهبود یافتگان سرطان در مدت برگزاری این پویش در نظر گرفته شده است که از طریق راههای ارتباطی پویش به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است غربالگری رایگان سرطان پستان بانوان، امسال نیز همچون سال های گذشته در سطح شهر تهران و برخی استان ها برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت پیوستن به پویش سراسری سرطان معتمد، آگاهی از برنامه‌ها و استفاده از مطالب آموزشی و ترویجی،‌ می‌توانند به وب سایت پژوهشکده سرطان معتمد به نشانی www.mci.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸641398 تماس بگیرند. 

https://eitaa.com/motamedInstitute ایتا
https://instagram.com/motamed.c.i اینستاگرام
pooyesh@


نظر شما :