با حضور مدیر کل حراست جهاددانشگاهی

مدیر حراست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی معرفی شد

۰۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۳ کد : ۶۶۸۳۹ آخرین اخبار
طی مراسمی با حضور دکتر حسینی، مدیر کل حراست جهاد دانشگاهی، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران پژوهشکده سرطان معتمد، ”حسین ملاولی“ به عنوان نخستین مدیر حراست این پژوهشکده معرفی شد.
مدیر حراست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر حسینی، مدیر کل حراست جهاد دانشگاهی در سخنانی با اشاره به توانمندی‌‌ها و تجارت موفق ملاولی در مدیریت حراست جهاد دانشگاهی استان کردستان از سال ۱۳۹۵ تاکنون ابراز امیدواری کرد حضور وی در پژوهشکده سرطان معتمد بتواند به تسهیل امور و توسعه این مجموعه پرثمر جهادی کمک کند.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی به دلیل ماهیت و مسوولیتهای خطیری که در سال‌های نخست تشکیل در صیانت از انقلاب اسلامی و پشتیانی و کمک طی دوره دفاع مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، پژوهشی، فناوری و ... برعهده داشته تا ۱۲ سال که گسترش ساختار سازمانی آن ایجاب کرده فاقد تشکیلات حراست بوده اظهار داشت: حراست تلاش دارد براساس قوانین و مقررات موجود در راستای تسهیل امور و انجام هر چه بهتر مأموریت ها، مشاوری امین برای مدیران و تکیه گاهی ایمن و مأمنی مناسب برای کارکنان باشد.

حسینی در ادامه با بیان این که ادارات حراست علاوه بر حفاظت فیزیکی شامل حفاظت از پرسنل و امکانات و تجهیزات و ابنیه، حفاظت از ساختارهای IT و‌ همچنین اسناد و مدارک سازمان را برعهده دارد، اظهار داشت: در اداره کل حراست جهاد دانشگاهی و ادارات حراست واحدها و پژوهشکده ‌ها تلاش داریم با توجه به ظرفیت‌ها و ارتباطات خوبی که بین ادارات حراست در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف وجود دارد علاوه بر ماموریت‌های محوله در جهت گره‌گشایی و رفع مشکلات واحدها در تعامل با دیگر سازمان‌ها و ادارات گام برداریم.

عضو هیات رئیسه جهاد دانشگاهی در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده و دستاوردها و توفیقات قابل توجه پژوهشکده سرطان معتمد اظهار داشت: این پژوهشکده که با توجه به توانمندی‌های موجود می‌تواند به پژوهشگاه ارتقا یابد، اثربخشی بالایی در حوزه راهبردی تشخیص و درمان سرطان دارد و مطمئنا می‌تواند دامنه اثرگذاری خود را در سطح ملی و حتی بین‌المللی ارتقا دهد. اطمینان دارم حضور مدیری متعهد و مجرب در حراست پژوهشکده هم کمک موثری به ارتقا و اثربخشی بیش از پیش پژوهشکده سرطان معتمد خواهد کرد.

دکتر صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی نیز گفت: صرامی: حراست برای یک مجموعه علمی مفهوم و شانی بسیار والاتر و فراتر از وظایف معمول داشته و به طور مثال صیانت از اطلاعات علمی و دستاوردهای فناورانه از مقوله های جدیست که نیازمند بهره گیری از ساختار حراستی مدرن میباشد.

وی تصریح کرد: تا این زمان هم حراست دفتر مرکزی در بسیاری موارد با حمایت جدی از پژوهشکده و رفع موانع نقش بسیار موثری در پیشبرد برنامه های کلان‌ پژوهشکده داشته اند که جای تشکر و تقدیر ویژه دارد.

ملاولی، مدیر حراست پژوهشکده سرطان معتمد هم با تشکر از حسن اعتماد دکتر حسینی و دکتر صرامی در واگذاری مسوولیت سنگین حراست پژوهشکده به وی اظهار داشت: حضور در جمع همکاران پژوهشکده سرطان معتمد که در خط مقدم علم و پژوهش گام برمی‌دارند توفیق بزرگی است و امیدوارم بتوانم یاریگر و مشاوری امین برای ریاست و مامن و مشاوری امن برای عموم همکاران باشم.


نظر شما :