در گفتگو با خبرگزاری دانشجو مطرح شد؛

توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی‌های فکری به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵ کد : ۶۹۶۲۳ آخرین اخبار
مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: پژوهشکده معتمد می‌تواند به دلیل داشتن یک اکوسیستم در خود به عنوان یک الگو در میان مراکز پژوهشی به شمار رود.
توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی‌های فکری به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، میترا امین لو، مدیر کانون مدیریت دارایی فکری معاونت علمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با پژوهشکده معتمد، گفت: امیدوارم که این تفاهم نامه مایه خیر و برکت در حوزه سلامت کشور باشد.

وی افزود: مجموعه‌هایی که با معاونت علمی تفاهمنامه امضا میکنند با مراکزی که صرفا از خدمات حمایتی ما استفاده می کنند بسیار متفاوت هستند. به این مفهوم که ما آن مجموعه را به عنوان شریک کلیدی خود تلقی میکنیم.

امین لو با بیان اینکه اولین مجموعه‌ای که از جهاددانشگاهی با کانون مدیریت داراییهای فکری معاونت علمی تفاهم نامه امضا میکند، پژوهشکده سرطان معتمد است، اظهار داشت: پژوهشکده معتمد در حیطه‌های مختلفی بالاخره جزو برترین ها در کشور است. ما نیز امیدواریم با این سابقه‌ای که در حقیقت در مجموعه وجود دارد و خود پژوهشکده نیز به نظر می‌رسد، توانسته یک اکوسیستم در خود بسازد، یعنی فعالیت آموزشی، پژوهشی و توسعه فناوری انجام داده و در کنار آن خدمت ارائه می کند به توفیقاتی برسیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم که با سرعت زیاد و توفیقات بهتر این تفاهم نامه پیش رود و پژوهشکده به عنوان یک الگو برای دیگر مراکز پژوهشی و حداقل در جهاددانشگاهی به شمار رود.

توافق نامه همکاری فی مابین میترا امین لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رامین صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با موضوع گسترش همکاری و مشارکت طرفین با هدف «ترویج، فرهنگ سازی، برنامه ریزی و مدیریت توسعه فناوری و کمک به بهره برداری از دارایی‌های فکری ایجاد شده در پژوهشکده» امضا شد.


نظر شما :