انتصاب اعضای کمیته بررسی تخلفات پژوهشکده سرطان معتمد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰ کد : ۷۵۷۳۸ آخرین اخبار
اعضای کمیته بررسی تخلفات پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی منصوب شدند.
انتصاب اعضای کمیته بررسی تخلفات پژوهشکده سرطان معتمد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر رامین صرامی فروشانی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد طی حکمی، دکتر آسیه الفت بخش معاون پژوهشی و آموزشی، دکتر علی سالاری تبار معاون پشتیبانی، دکتر اردشیر قوام زاده رئیس هیات  بورد تخصصی انکولوژی، دکتر کیوان مجیدزاده مدیر گروه پژوهشی ژنتیک سرطان پستان، دکتر محمد درزی مشاور رئیس در امور فرهنگ، ارتباطات و رسانه، آقای محمد رضا حاجیان مدیر امور اداری و اجرایی را به عنوان اعضای کمیته بررسی تخلفات پژوهشکده و آقای حسین ملاولی مدیر کل حراست پژوهشکده را بعنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

 

در حکم انتصابات اعضای کمیته آمده است:

«احتراما با عنایت به تشکیل کمیته تخلفات پژوهشکده، نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی/ سرکارعالی به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان “عضو کمیته بررسی تخلفات پژوهشکده سرطان معتمد" منصوب می شوید.

 

انتظار می رود در پیگیری وظایف و مسوولیت های کمیته در صیانت از نظم و سلامت اداری مجموعه با رویکرد پیشگیرانه و اصلاحی، نهایت مساعی خود را مبذول فرمایید. ان شاء الله با تبیین و اطلاع رسانی مناسب در خصوص مجموعه قوانین و مقررات موضوعه و مصادیق تخلفات اداری در جهاد دانشگاهی و پیشگیری از معدود موارد تخلفات احتمالی ناشی از کم اطلاعی یا قصور همکاران محترم پژوهشکده، ضرورتی برای تشکیل جلسات این کمیته نباشد

 

سلامتی و توفیقات روزافزون جنابعالی/سرکارعالی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم


نظر شما :