انتصاب مسئول راه اندازی و دبیر کمیته پژوهشهای دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی

۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۶ کد : ۳۹۰۸۲ آخرین اخبار
طی حکمی از سوی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد، مسئول راه اندازی و دبیر کمیته پژوهشهای دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر رامین صرامی سرپرست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، طی حکمی سرکار خانم " مائده روزبهانی " را به عنوان " مسئول راه اندازی و دبیر کمیته پژوهشهای دانشجویی "منصوب نمود.

متن حکم به شرح ذیل است:

خواهر ارجمند سرکار خانم مائده روزبهانی
موضوع: انتصاب

استفاده بهینه از توانمندی و ظرفیت کم نظیر دانشجویان نخبه، پرانرژی، با نشاط، خلاق و با انگیزه که قلباً به پژوهش عشق میورزند مقوله بسیار مهم و ارزشمندیست که لازم است بیش از پیش به آن توجه گردد.
نظر به توانمندی و انگیزه بالای سرکار عالی، به پیشنهاد مشاور عالی ریاست پژوهشکده، استاد اردشیر قوام زاده و به موجب این ابلاغ به عنوان "مسئول راه اندازی و دبیر کمیته پژوهشهای دانشجویی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی" معرفی میگردید.
راه اندازی اولین مرکز پژوهشهای دانشجویی تخصصی در حوزه سرطان متشکل از دانشجویان برگزیده و نخبه گروهای پزشکی دانشگاه های برتر کشور  و ایجاد هسته های تحقیقاتی دانشجو محور از اهم وظایف سرکار عالی خواهد بود.  
امید است با پشتکار و علاقه ای که در شما سراغ داریم، شاهد انجام پروژه هایی فناورانه باشیم که با ذهن و دست درخشان و توانمند دانشجویان ایران اسلامی  طراحی شده، به انجام رسیده است.
توفیق روز افزون حضرتعالی در خدمت به نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.


نظر شما :