انتصاب سرپرست معاونت پشتیبانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵ کد : ۳۲۲۴۷ آخرین اخبار
طی حکمی از سوی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد، سرپرست معاونت پشتیبانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی منصوب گردید.

دکتر رامین صرامی، سرپرست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، طی حکمی دکتر "علی سالاری تبار" را به عنوان " سرپرست معاونت پشتیبانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی"منصوب نمود.

 همچنین طی نامه ای جداگانه از سوی رئیس پژوهشکده، از خدمات ارزشمند دکتر علیرضا وجهی سرپرست سابق معاونت پشتیبانی پژوهشکده، قدردانی گردید.

متن حکم "دکترعلی سالاری تبار"، به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی سالاری تبار
موضوع: انتصاب
 
با عنایت با توانمندی و تخصص حضرتعالی، بر اساس مجوز شماره ۳۰۴۶/۱۴۰۰/ص مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۰ ریاست محترم جهاد دانشگاهی و به موجب این ابلاغ شما را به عنوان " سرپرست معاونت پشتیبانی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی" منصوب می­نمایم.
خلق ثروت، جذب منابع مالی و سرمایه بویژه از بخش خصوصی، جلب حمایتها و مشارکت­های مردمی بویژه خیریه­ها و سازمان­های مردم نهاد، توسعه، گسترش، بازسازی و بهسازی فضاها، زیرساختارهای فیزیکی و ساختمان­ها، حمایت و پشتیبانی جدی از توسعه و تجاری سازی محصولات فناورانه و راه اندازی شرکت­های دانش بنیان، خصوصی سازی خدمات تخصصی، ارتقای سازمان و زیرساخت­های نرم افزاری مالی و اداری، کاهش هزینه¬های عمومی، توجه جدی به وضعیت معیشت پرسنل و ارتقای آن بویژه از طریق ایجاد تشکیلات رفاهی، ایجاد تعاونیهای تولیدی و خدماتی و اعطای سهام به پرسنل، تقویت صندوق قرض‌الحسنه و افزایش سقف وام، استقرار نظام کارانه و برقراری عدالت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل از مهمترین وظایف و ماموریت حضرتعالی به شمار میروند.
توفیق روز افزون حضرتعالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.


                                                                                                 رامین صرامی فروشانی 
                                                                                                  سرپرست پژوهشکده
 


 متن نامه تقدیر و تشکر از زحمات سرپرست سابق معاونت پشتیبانی پزوهشکده به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا وجهی
موضوع: تشکر و قدردانی
 
عطف به درخواست استعفای حضرتعالی، موضوع نامه به شماره ۲۳۳۵۳/۹۹/د و پیرو اصرار حضرتعالی بر این موضوع و با عنایت به دلایل و معذوریت و محذورات اداری که تبیین فرمودید، بدینوسیله با درخواست استعفای حضرتعالی موافقت می­نمایم.
تعهد و تعصب جدی حضرتعالی به پژوهشکده سرطان معتمد، پاکدستی، صداقت و خدمات خالصانه، تحول در سیستم مالی و اداری، بازسازی ساختمان گاندی بعد از حادثه آتش سوزی، تمهید تجهیزات زیرساختی و از همه مهمتر صرفه جویی همه جانبه در هزینه ها و همراهی و همدلی و حمایت و ارشادات ارزشمند و تحسین برانگیز شما از تیم اجرایی جدید، به فهم قاصر اینجانب نقاطی کوچک از کارنامه  عملکرد درخشان شما می­باشد که شایان تشکر و تقدیر ویژه است و انشالله در نزد پروردگار محفوظ و منظور است.
انشالله همچنان این‌ پژوهشکده در عرصه های علمی و پژوهشی توفیق همکاری با شما استاد فرهیخته عزیز را داشته باشد.
توفیق روز افزون حضرتعالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.

                                                                                             رامین صرامی فروشانی 
                                                                                               سرپرست پژوهشکده


نظر شما :