فراخوان پذیرش ایده و استارت آپ در حوزه زیست پزشکی

۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹ کد : ۳۳۲۴۵ آخرین اخبار
از سوی مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی؛ فراخوان پذیرش ایده و استارت آپ در حوزه زیست پزشکی

مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با همکاری شرکت توسعه کارآفرینی بهمن از کلیه فناوران پژوهشگران دانشجویان و استارت آپای که محصول و یا ایده در حوزه زیست پزشکی دارند دعوت می کند تا طزح های خود را به این مرکز ارسال کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، این شتابدهنده با ارتباط موثر با سرمایه گذاران توان معرفی ایده ها و محصولات برتر را به سرمایه گذاران دارد لذا از کلیه ی فناوران پژوهشگران دانشجویان و استارت آپای که محصول و یا ایده در حوزه زیست پزشکی دارند دعوت می گردد تا طرح های خود را در قالب طرح توجیهی به آدرس ایمیل mciia@ibcrc.ir  ارسال کرده  و در صورت نداشتن طرح توجیهی از ایده یا محصول با شماره ۸۸۷۷۸۰۱۷ در تهران تماس حاصل فرمایید.
 
گفتنی است؛ خدمات و حمایت های این مرکز در سه حوزه؛ "آموزش و تامین فضای کار" ،"سرمایه گذاری"  و " بازار و تجاری سازی" طرح های مورد تایید را پوشش خواهد داد.
همچنین، فرایند تجاری سازی طرح های موفق شامل؛ فراخوان و جذب و پذیرش، ارزیابی تیم ها و ایده ها، انتخاب برگزیدگان، دوره پیش شتابدهی، ارزیابی و انتخاب طرح ها و ایده های برتر، و شتابدهی و سرمایه گذاری خواهد بود.


نظر شما :