استقرار شتابدهنده آمتیس ژن در مرکز نوآوری در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۱ کد : ۳۳۴۰۶ آخرین اخبار
شتابدهنده آمیتیس ژن در مرکز نوآوری با هدف جلب همکاری استارت آپ های حوزه سلامت در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، مستقر گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشکده با شتابدهنده آمیتیس ژن در مرکز نوآوری پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با هدف اجرای برنامه مشترک شتابدهی کسب و کارهای حوزه سلامت با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی سلامت و تسهیل تولید دانش بنیان در زمینه های مرتبط با علوم پزشکی منعقد گردید.

 

 

لازم به ذکر است؛ مهمترین خدماتی که در قالب این برنامه به صاحبان ایده و استارت آپ های حوزه سلامت ارائه می شود:

•          آموزش: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی مورد نیاز کسب و کارهای نوپا در قالب دوره‌های پیش شتابدهی و شتابدهی

•          شبکه سازی: ایجاد ارتباط و شبکه سازی موثر بین تیم‌ های استارتاپی ، مربیان، سرمایه‌گذاران، متخصصان حرفه‌ای و شبکه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی .

•          فضای کار: استقرار تیم های پذیرفته شده دوره شتابدهی در مرکز نوآوری و شتابدهی معتمد " منش" و استفاده از خدمات آزمایشگاه های تخصصی پژوهشکده

•          سرمایه اولیه: تامین سرمایه اولیه مورد نیاز راه اندازی کسب و کارهای نوپای حضور یافته در دوره شتابدهی

•          جذب سرمایه گذار خواهد بود لذا از کلیه ی استارت آپ های این حوزه و صاحبان ایده دعوت می گردد با مراجعه به پایگاه اینترنتی پژوهشکده به آدرسhttps://motamed.acecr.ac.ir   و یا تماس با شماره 88791120 درخواست خود را جهت بررسی و آغاز همکاری با پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی اعلام نمایند.


نظر شما :