ویژه برنامه "مدرسه تابستانه سرطان" در پژوهشکده معتمد

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۲ کد : ۳۳۶۲۹ آخرین اخبار

به همت معاونت پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی و معاونت آموزش پژوهشکده معتمد، صبح امروز برنامه "مدرسه تابستانه سرطان" ویژه دانشجویان و با استقبال پرشور آنان در پژوهشکده معتمد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد – مرکز تحقیقات سرطان پستان - جهاددانشگاهی؛ برنامه "مدرسه تابستانه سرطان" به صورت همایش سه روزه، از 5 الی 7 شهریورماه در حال برگزاری بوده و این برنامه امروز 6 شهریورماه به میزبانی پژوهشکده معتمد برگزار گردید.
دکتر علیرضا خوشدل معاون آموزش پژوهشکده معتمد در مراسم افتتاحیه ی صبح امروز با معرفی مختصری از فعالیت های پژوهشکده معتمد و ارائه گزارشی از وضعیت سرطان ایران و دنیا، ضمن آشنایی با دانشجویان به سوالات آنان پاسخ گفت.
در ادامه این همایش، مدیران دپارتمان های پژوهشی با ارائه فعالیت های شاخص خود و معرفی دپارتمان مربوطه گزارشی از فعالیت های گسترده ی تحقیقاتی در حوزه های پزشکی و مهندسی مرتبط با حوزه ی سرطان پرداختند.
همچنین در این همایش یک روزه بازدید از بخش های مختلف پژوهشی و آزمایشگاههای تحقیقاتی و فناوری های بین رشته ای از اهم برنامه های اجرا شده بود.
گفتنی است؛ این همایش سه روزه به توسط انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه تهران با همکاری پژوهشکده معتمد صورت گرفت و روز سوم همایش در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 


نظر شما :