انتصاب دبیر علمی و اجرایی یازدهمین کنگره سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۵۳۲۹ آخرین اخبار
طی حکمی از سوی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، "دکتر صفا نجار نجفی" به عنوان دبیر علمی و "دکتر شیوا مقدم" به عنوان دبیر اجرایی یازدهمین کنگره سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، یازدهمین کنگره بین المللی سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی امسال 22 لغایت 24 دیماه برگزار خواهد شد. این کنگره به دلیل شرایط موجود اپیدمی کرونا، به صورت غیر حضوری و در بستر مجازی برگزار می گردد.

 

 

متن حکم " دکتر صفا نجار نجفی" به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر صفا نجار نجفی
احتراماً، با عنایت به تخصص و تجربیات ارزشمند حضرتعالی به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان "دبیر علمی کنگره سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد"در سال ۱۴۰۰ منصوب می نمایم.
با توجه به جایگاه و اهمیت ویژه این کنگره در تعالی علمی و ارتقای خدمات تخصصی در کشور، شایسته است نهایت تلاش و بنیه علمی عالی خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر آن مصرف و مبذول دارید.

توفیق روزافزون حضرتعالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.

                                                               
             رامین صرامی فروشانی
               سرپرست پژوهشکده

 

 

متن حکم " دکتر شیوا مقدم" به شرح زیر است:

 

سرکار خانم دکتر شیوا مقدم 
با احترام، با عنایت به برگزاری کنگره سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد در سال جاری، به منظور اجرای برنامه ای منظم، پر رونق و موفق به موجب این حکم سرکار عالی را به عنوان "دبیر اجرائی کنگره سه گانه پژوهشکده سرطان معتمد" منصوب می نمایم.
با عنایت به تعهد، توانمندی و تجربیات ارزشمند حضرتعالی، اطمینان دارم به جلب همکاری همه دست اندرکاران این امر برنامه ای بسیار موفق را رقم خواهید زد.
توفیق روز افزون حضرتعالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.

                                                                      
         رامین صرامی فروشانی
           سرپرست پژوهشکده


نظر شما :