دکتر چنارانی نماینده مردم نیشابور:

راه اندازی مرکز جامع سرطان معتمد در منطقه محروم تهران از خدمات دولت جدید محسوب خواهد شد

ضریب اعتماد مردم نسبت به جهاد دانشگاهی بسیار بالاست
۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ کد : ۳۷۵۴۹ آخرین اخبار

دکتر چنارانی در برنامه و دیدار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از پژوهشکده سرطان معتمد، راه اندازی مرکز جامع سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در منطقه محروم تهران را از خدمات برجسته دولت جدید به مردم عنوان کرد.
 به گزارش روابط عمومی سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در این جلسه که با حضور نمایندگان مردم تهران، نیشابور، بروجرد و مینودشت در پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزارگردید، دکتر چنارانی نماینده مردم نیشابور، ارائه طرح ملی غربالگری زنان در خصوص سرطان پستان را  و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد نمود. 
وی که بر لزوم غربالگری زنان به خصوص با توجه به آمار بالای سرطان در بین زنان و مرگ و میر ناشی از این بیماری اشاره داشت ،تاکید کرد: با همکاری پژوهشکده سرطان معتمدجهاد دانشگاهی بزودی طرحی در خصوص غربالگری همه زنان کشور از طرف مجلس شورای اسلامی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارائه می گردد. 
وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت تمامی نمایندگان و تخصیص اعتبارات موجود به این طرح از سهم نمایندگان استان ها وی افزود: پژوهشکده سرطان معتمد با ارائه خدمات تخصصی در حوزه درمان سرطان پستان به بیش از 150 هزار نفر در سال قادراست مشارکت تمامی نمایندگان را برای عملیاتی شدن این طرح جذب نموده و جهاد دانشگاهی در استان ها نیز فعال نماید 
دکتر چنارانی ضریب اعتماد مردم را به جهاد دانشگاهی بسیار بالا ارزیابی نمود و گفت: این اعتماد بزرگترین سرمایه برای انجام خدمت صحیح  و توسعه و ارائه خدمات تخصص حتی به صورت تجاری است .
لازم به ذکر است: دکتر چنارانی همراه با نمایندگان تهران، مینودشت و بروجرد در جمع مسئولان جهاد دانشگاهی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی دیدن کرد.


نظر شما :