نماینده مردم مینودشت در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهترین حامی در حمایت از طرح های درمان

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۷ کد : ۳۷۵۵۰ آخرین اخبار

 دکتررضا آریان پور نماینده مردم مینودست، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، با اشاره به اهمیت بحث سرطان بخصوص سرطان پستان به عنوان یکی از عمده‌ترین علل مرگ و میر در بانوان به دلیل ابتلا به سرطان، نمایندگان مجلس را بهترین حامیان اجرای طرح‌های درمانی و راه‌اندازی مراکز درمان تخصصی در استان‌ها عنوان کرد.
 به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر آریان پور با اشاره با اهمیت اختصاص بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای این امر، اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری نمایندگان و حمایت خیرین مرکز مشابهی برای درمان تخصصی سرطان در شهر گرگان و یا گنبد افتتاح نماییم برای این امر حمایت نمایندگان محترم به خصوص اعضای محترم فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
 در ادامه دکتر فاطمه مقصودی نماینده محترم بروجرد، ایجاد مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاهی دانشگاهی کشور در ایجاد پروژه های یاد شده را کمک کننده دانست.
گفتنی است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شهرهای تهران مینودشت، بروجرد، نیشابور در حضور مسئولان جهاد دانشگاهی، از پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی دیدن کردند و از نزدیک با فعالیت این مرکز آشنا شدند


نظر شما :