انتصاب سرپرست اداره راهبری و نظارت بر درمان و خدمات تخصصی

۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۶ کد : ۳۹۰۵۲ آخرین اخبار
طی حکمی از سوی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد، سرپرست اداره راهبری و نظارت بر درمان و خدمات تخصصی پژوهشکده سرطان معتمد منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر رامین صرامی سرپرست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، طی حکمی دکتر " مریم نیکو کلام " را به عنوان " سرپرست اداره راهبری و نظارت بر درمان و خدمات تخصصی پژوهشکده سرطان معتمد "منصوب نمود.

 

متن حکم به شرح ذیل است:
سرکار خانم ‌دکتر مریم نیکو کلام
موضوع: انتصاب

با عنایت به توانمندی و تخصص سرکار عالی، به پیشنهاد قائم مقام محترم درمان  و به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست اداره راهبری و نظارت بر درمان و خدمات تخصصی" منصوب میگردید.
اجرای‌ سیاستهای توسعه‌ای درمان و خدمات تخصصی به ویژه توسعه و بهبود زیرساختها و گسترش مراکز، ارتقای کمی و کیفی خدمات تخصصی، بهبود بهره وری نظام درمان در مراکز خدمات تخصصی ذیل این اداره، نظارت جدی و مداوم بر عملکرد متخصصین و پرسنل حوزه درمان در کلیه سطوح و شئونات، کشف و رفع مشکلات حوزه درمان و ارزیابی و پایش مستمر رضایت مراجعان به مراکز خدمات تخصصی و پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تحول درمان پژوهشکده از مهمترین وظایف سرکار عالی به شمار میروند.
انشاالله با دانش و همت عالی که از شما سراغ داریم، حوزه درمان پژوهشکده بیش از پیش در ارایه خدمات تخصصی به ملت و میهن اسلامی موثر و موفق باشد.
توفیق روز افزون حضرتعالی در خدمت به نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت دارم.


نظر شما :