آیین تکریم مدیرکل دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی در پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۶ کد : ۴۲۹۶۷ آخرین اخبار
آیین تکریم مدیرکل دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی در پژوهشکده سرطان معتمد برگزار شد

آیین تکریم و تقدیر از خدمات و حمایت های ارزنده دکتر اسماعیلی جاوید، مدیرکل دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی صبح امروز، 27 فروردین ماه در محل پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر رامین صرامی فروشانی، رئیس پژوهشکده سرطان معتمد طی سخنرانی در این مراسم که با حضور مدیران و اعضای هیئت علمی این پژوهشکده برگزار شد با اشاره به توفیقات اخیر پژوهشکده به ویژه طرح تاسیس شبکه ملی تشخیص و درمان سرطان پستان که اسفندماه گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، اظهار داشت: قطعا بسیاری از توفیقات پژوهشکده در توسعه خدمات پژوهشی و درمانی طی سال های اخیر، مدیون تدابیر و گشایش هایی بوده که  به همت دکتر اسماعیلی جاوید و همکارانشان در دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی حاصل گردیده است.

دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید نیز در ادامه با تقدیر از تلاش ها و موفقیت های پژوهشکده اظهار داشت: پژوهشکده سرطان معتمد حدود ربع قرن پیش به عنوان یک مرکز تحقیقاتی در دل جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران تاسیس شد و اینجانب از بدو فعالیت خود در جهاد دانشگاهی، شاهد حضور و تلاش نسل های مختلفی از پژوهشگران و محققین در این پژوهشکده بوده ام که در سایه تلاش های متعهدانه صورت گرفته و  بهره گیری از فناوری‌های نوین تشخیصی و درمانی، این مرکز را به قطب علمی و منسجم و متمرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان پستان در کشور تبدیل نموده که منشاء خیر برای بیماران و جامعه محسوب می گردد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که چهره های  جدیدی را هم در جمع همکاران این پژوهشکده می بینم که به عنوان آینده سازان این مجموعه می توانند موفقیت های بسیار بزرگی را رقم زنند. در حال حاضر پژوهشکده مراتب اوج خود را تحت هدایت دکتر صرامی فروشانی طی می کند و قطعا می تواند به عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی برتر در کشور، تصمیم ساز و موثر واقع شود. تیم هیئت رئیسه پژوهشکده نیز، هم در حوزه علم و فناوری و هم در حوزه مدیریت توانمند هستند که این توانمندی دوگانه، موفقیت پژوهشکده را تضمین می کند.

کلید واژه ها: دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید دکتر رامین صرامی فروشانی


نظر شما :