ششمین دوره پویش ماه اکتبر با شعار «تشخیص زودرس؛ درمان موفق» برگزار می شود

۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱ کد : ۷۶۰۵۴ اسلایدر آخرین اخبار
در آستانه ماه اکتبر، ماه جهانی آگاهی بخشی در زمینه سرطان پستان، پژوهشکده سرطان معتمد افتخار دارد که ششمین دوره پویش ماه اکتبر را برگزار نماید. 
ششمین دوره پویش ماه اکتبر با شعار «تشخیص زودرس؛ درمان موفق» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد، در آستانه ماه اکتبر، ماه جهانی آگاهی بخشی در زمینه سرطان پستان، پژوهشکده سرطان معتمد افتخار دارد که ششمین دوره پویش ماه اکتبر را برگزار نماید. برنامه های آموزشی، غربالگری رایگان بانوان در مناطق مختلف شهر تهران و همایش بزرگ بهبودیافتگان سرطان از برنامه های این پویش به شمار می رود.

 

 پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی هرساله همزمان با ماه اکتبر که به عنوان ماه جهانی  (ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه سرطان پستان) نامگذاری شده پویش سراسری سرطان معتمد را با شعار «تشخیص زودرس؛ درمان موفق»، برگزار می کند. 

 

برای ارتقای سلامت بانوان در  پویش ماه اکتبر معتمد، از ۱۰ مهر تا ۱۰ آبان ماه با افتخار با شما هستیم.

 

دکتر الفت بخش، معاون پژوهش و آموزش پژوهشکده با اشاره به همکاری با شهرداری‌های تهران، خاطرنشان کرد: از یک ماه پیش برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده‌ایم و با همکاری هشت منطقه شهرداری تهران (مناطق 16،10،13،22،4،14،19 و 6)  به بانوان خدمات معاینه رایگان غربالگری سرطان پستان ارائه خواهیم داد.

 

الفت بخش افزود: این همکاری شامل اجاره فرهنگسراها برای برگزاری برنامه‌های آموزشی و جذب بانوان برای معاینه رایگان خواهد بود."

 

دکتر الفت بخش توضیح داد: معاینات رایگان در ساختمان گاندی پژوهشکده معتمد از 21 تا 25 مهرماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر برگزار خواهد شد. بانوان می‌توانند با شماره ‌های 02188641398 و 02188791207  برای نوبت‌گیری تماس بگیرند."

 

کلید واژه ها: پویش معتمد غربالگری رایگان سرطان های شایع درمان سرطان سینه شبکه ملی تشخیص زودرس و درمان سرطان پستان پویش اکتبر پژوهشکده معتمد


نظر شما :